Het is helaas niet mogelijk om op de webshop losse bestellingen te plaatsen. Bestelbestanden kunnen wel gewoon verwerkt worden.
Media aanbod
Alles wat je nodig hebt voor in je bibliotheek
NBD Biblion levert niet alleen boeken voor bibliotheken. We hebben bijvoorbeeld ook cd’s, dvd’s en blu-rays. Net zoals bij de boeken selecteren we deze vooraf, zodat je meteen weet wat je bestelt. Daarnaast hebben we ook opbergmaterialen voor deze producten, zodat ze langer meegaan.

Collectie diensten
Als bibliotheek wil je een collectie die aansluit bij de vraag van je lezers. We selecteren en beschrijven een breed aanbod (nieuwe) titels. Denk hierbij aan boeken, cd’s, blu-rays, dvd’s en cd-roms.
Het bibliotheekboek
De bibliotheekboeken van NBD Biblion zijn geschikt voor jarenlang gebruik en meteen klaar om uitgeleend te worden. Je bestelt een compleet boek met alle benodigdheden.
Opbergmateriaal
We leveren opbergmateriaal voor boeken, overige media en campagnematerialen. Zo zorgen we ervoor dat producten nog langer mee kunnen.
Kunnen we helpen?
Heb je een vraag? Onze medewerkers helpen je graag verder. Ze adviseren je waar nodig en kijken ze met je mee welk product of welke dienst bij je past.